24.5 – 9.6.2018.
Izložbom „Studija akta“, autorica Dragana Antonić predstavlja ciklus digitalnih i digitalno obrađenih fotografija, kojim potvrđuje da se korištenjem tehničko-tehnoloških izražajnih mogućnosti akt može tretirati kao autentična likovna i stilska forma unutar jedinstvenog autorskog rukopisa.
„Ako kulturu dvadesetog stoljeća obilježava vulgarizacija ljudskog, prvenstveno ženskog tijela, gdje ono postaje predmetom komercijalizacije, banalizacije i mračne pornografije, u radovima Dragane Antonić otkriva se želja da se tom tijelu daje aura duhovnosti, jer što je naše tijelo ako ne kuća duha? Ovi aktovi su sukus, koncentrat tjelesne ljepote, jer oni iz mraka života izdvajaju linije božanskog svjetla. Ta spiritualna erotika, opjevana u najvećim pjesmama, ovdje se manifestira kroz jasne linije, bljeskove, koji slave estetiku onoga što je prolazno i smrtno. Radovi Dragane Antonić uhvaćeni su trenuci i pohvala toj prolaznoj i nezaboravnoj ljepoti.” (Mile Stojić)
“U pojmu ‘studija’ leži promišljeni, refleksivno kontrolirani proces promatranja, analize objekta ili teme, te selekcije slikovnih elemenata, njihove konstrukcijske/kompozicijske organizacije, interakcije, i/ili redukcije. Tematski zavodljiva tema akta (a u umjetničko-historijskom iskustvu ‘vječna tema’ u nepreglednom spektru varijacija i kulturno-antropoloških kontekstulizacija) u studiji akta Dragane Antonić osvjetljava se u autorski posebnoj perspektivi – u jedinstvenom svjetlosnom događaju. Dragana Antonić, naime, zahvata u samu supstanciju fotografske slike, u svjetlost (koja, pak, i kozmološki i psihološki i ontološki) praelement svijeta, građevnu pra-materiju Svega, vidljivost svijeta i čovjekovog iskustva.” (Sulejman Bosto)